Temetkezés ügyintézése

 

Teljeskörü temetkezési szolgáltatással-ügyintézéssel állunk a hozzátartozók rendelkezésére irodánkban vagy az ön otthonában, ha úgy kívánja.
 

 A temetési ügyintézéshez szükséges okmányok:

  • Halottvizsgálati bizonyítvány, amit a halál bekövetkeztét megállapító orvos állít ki (6 példányos nyomtatvány).
  • Elhunyt személyi igazolványa (lakcímkártyája), esetlegesen útlevél, vezetői engedély
  • Elhunyt születési anyakönyvi kivonata
  • Ha házas volt - házassági anyakönyvi kivonat (házastárs személyi igazolványa)
  • Ha özvegy volt - elhunyt házastárs halotti anyakönyvi kivonata
  •  

Az anyakönyveztetéshez szükséges egyéb, elhunytra vonatkozó adatok:

  • Iskolai végzettség
  • Állampolgárság,ha külföldi akkor útlevél,követség engedélye
  • Munkahely (ha nyugdíjas volt, az utolsó munkahely adatai)
  • Fogalakozás
  • Született gyermek(ek)
  • Ha volt házastárs annak a dokumentumai
  •  

A Megrendelő adatai:

  • Neve
  • Címe
  • Személyi igazolvány száma
  • Jogosultsága a temetés ügyintézésére
  •  
  • Az itt felsorolt okmányok, vagy adatok hiányában is el tudjuk kezdeni az ügyintézést! Munkatársaink útba igazítást adnak azok beszerzéséhezés,vagy igény szerint beszerezzük azokat,ezzel is könnyítve a gyász nehéz terhén.